Followers

Pages

Tuesday, March 31, 2009

2nd Award From Sis. Nurul

Syukur Alhamdulillah… dapat award lagi… award yang ke 2 dari Tukang Cerita… maaf kerana lambat ambil... :)

Kepada Sis Nurul aka Tukang cerita aka TC… laman terataknya http://nurulmuzforever.blogspot.com … sudi-sudikanlah melawat ke teratak ini… ada banyak kenangan disitu… nama teratak pun Lembaran Kenangan… hehe…

Terima kasih TC… kerana memanjangkan award kucing yang comel ini kepada saya… amat menghargai… dengan ini bertambah sudah koleksi award’s yang tersedia ada… Alhamdulillah…

Dengan murah hatinya… saya memanjangkan award comel ini kepada mereka yang gemar kucing… haiwan kesayangan Nabi… setakat ini… hanya ada 2 orang rakan blogger’s yang dikenalpasti yang gemar kucing… yang lain hamba tak pasti… sekirannya… ada dikalangan anda yang gemar kucing… maka award ini ditujukan untuk anda juga… dengan hormatnya dipersilakan naik ke pentas untuk menerima award ini… :)

Kepada Sis Maria dan Dak Nuee… anda berdua dikenalpasti sebagai penggemar kucing… silalah ambil award yang comel ini ya… jangan malu-malu... hehe... sehingga berjumpa lagi... wassalam...

14 comments:

MariaFaizal said...

I'm loving it!
Thanks bro.
do take care.

Tukang cerita said...

tq BRO sebab sudi terima award nih....
Memang khas tu, sebab selain Catlina yang beri award nih pada sy, Bro blogger ke~2 yg ku kenai yg gemarkan kucing.....

Apapun, jaga kucing tu elok2 ek bro...
sepertimana bro menjaga si kuningmu itu...
:)

hysMan.. said...

congrat bro..
jaga si kuneng bebaikk...
heheee..
:p

SYAbAR said...

Sib baik kau tak tag akak. Kau dah dpt rasa kot akak bukan penggemar kucing.....

Paan Lee said...

Salam ziarah, yeah, suke kucing! haha.. :D semoga happy selalu ngan kucing kamu!

nueeunlimited said...

wuhai..naik ke pentas tuh. cam nk amik anugerah cemerlang lak gayanye.tq bnyk2.. trubat gak ati yg sedeh ni.hehe..

al-hussaini said...

congratez coz dapat award ni...
happy blogging

Naz said...

tahniah... meow3x... :)

Paan Lee said...

sy kurang faham ttg award2 ini :D tak faham langsung actuallyy :D

Idalara said...

salam amirul..mng layakpun mirul dapat awart pic kucing tu...wah..comel sgt tu...kalau kucing betul kak ida peluk2..

Dj Epoi said...

Salam...Wei........mana Entry baru nih.....

Miaw...miaw...miaw!!!!

Baguih ar semua...
Kita kna bagi semangat..kat orang yang macam nih......kalau tak dak orang yang sayangkan Kucing2 tak tau lah macam mana nasib kucing2 nih..

Kita semua ponk Makluknya juga...

Binjaie said...

Congrats

----- Jennifer ----- said...

your blog is feel good

amirul said...

Salam Semua...
Terima kasih atas sokongan kalian... teruskan sokongan anda... saya amat menghargai... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...