Followers

Pages

Monday, March 23, 2009

Aku Masih Disini...

Salam...

Wahai kengkawan... blogger&bloggie... dan semua pelayar yang setia berkunjung ke teratak hamba yang tak seberapa ini... Aku minta maaf... dari hujung rambut ke hujung kaki... kerana menyepi dan menyendiri hampir seminggu yang lalu... bukannya apa... terlalu sibuk... dan menyibukkan diri sebenarnya...

Kepada mereka yang tertanya-tanya... mana hilangnya aku? Mana perginya aku? Mana entry baru nih? Sampai bila nak tunggu? Sudah dikapankah blog ini? Terima kasih kepada kalian... kerana ingat pada aku... rindu kat aku barangkali... hahaha...

Apapun... diharapkan kalian sabar menanti... aku masih disini... Jika tidak ada aral yang melintang... InsyaAllah aku akan muncul dengan entry-entry baru dan segar bugar... Tungguuuu... Wassalam...

19 comments:

SYAbAR said...

Setiaku Disini bersama lambaian ceritamu nanti.

Nashrul Sabri said...

Salam amirul,
Patutlah lama tak nampak blog amirul timbul kat 'Reading List' ni.

Selalu juga tercari-cari blog amirul kat dalam 'Reading List' sebab nak tahu perkembangan amirul. hehee..

MariaFaizal said...

Bro,
It's been quite a while since your last post.Glad you're back.

Kiss2 Suki.How's Kuning doing?

hysman said...

Salam Bro Mirul,
Itulah pasal..awat senyap je..
tak sabo tunggu new n3 from u bro..
take it easy la..
hehee..
:p

CAHAYA said...

Bz kah? Ke writer's block?

nueeunlimited said...

ehehehe..igt kan g honeymoon tok kali yg keberapa smpna buzzday.hihi..
wat le entry kuning..nk tau gak cmne cite kurapnye tuh...

echah_syed said...

combi pun sentap gak ni sbb demam :)

Naz said...

Salam..
sunyi bukan bermakna sepi.. ye tak Amirul...

cerpelai said...

Kalo sibuk kitorang tak memaksa..
Si Jenin yang mengais, takkan Si Tanggang nak meniup semboyan?
Itu metaforanya.. Harfiahnya kami menunggu agar bro menulis dengan hati, bukan dengan keterpaksaan ye tak?..

Salam dari gua..

Tukang cerita said...

Salam bang.....

lama ek menyepi....
Ingatkan merajuk....
dah lah entry last tu sodeh2 jo....

jangan hilang lelama ekkkkkk....

Idalara said...

salam amirul..kekadang sesekali kita harus menyepikan diri bila kita rasakan ianya sgt perlu...walaupun amirul menyepi namun akak tahu amirul tetap di sini...memerhati dari kejauhan teman2 yg sentiasa di sisi amirul..terimakasih sbb amirul tetap mengunjungi teratak akak wlupun amirul tidak punya waktu..
dan jika amirul ada waktu sudi2kan lah ke melaka bulan jun ni ke majlis adik akak..akak teringin sgt bertemu amirul dan isteri yg akak anggap seperti adik2 akak...muga amirul dan isteri tabah menjalani kehidupan yg tak pernah kita tahu penghujungnya ini.salam dari kak ida..

Dj Epoi said...

Sunyi.....
Adakalanya......Kedamaiaan ( Bagi Gua aarrrrr......)

Takpa2 kitaworang paham yang kou tgh dok rawat si Kuning hhehehehehe

amirul said...

Salam Kak Syabar,
Terima kasih Setia menunggu posting baru... :)

###################################

Walaikumsalam UD,
Terima kasih kerana ingin tahu perkembangan aku... :)

###################################

Salam Sis Maria,
Yes! Glad to welcome back!... Thanks for everythings...

Kuning now quite better than before... InsyaAllah will update blog regarding it... :)

###################################

Walaikumsalam Man,
Sabar itu separuh dari Iman... InsyaAllah akan aku muncul ngan entry2 baru... Thanks setia menunggu... :)

###################################

Salam Cahaya,
Apa-apa je lah... hehe...

###################################

Salam Dak Nuee,
Banyaklah honeymoon... hehehe... InsyaAllah akan ku update entry pasal kuning nanti... telinganya dah better than before... cuma muka tak hensem lagi... :)

##################################

Salam Kak Combi,
Semoga cepat sembuh...

##################################

Walakimsalam Naz,
Yup! boleh diterima... hehe

##################################

Walaikumsalam Encik cerpelai,
Terima kasih memahami... Tabik tahap imaginasi Lu... :) keep going on...

##################################

Salam Dik Nurul,
Bukan menyepi... cuma menyendiri... hehe... entry last tu takde apa2 lah... life must go on...

##################################

Walaikumsalam kak Ida,
Setuju sangat dengan kenyataan akak... InsyaAllah kak... jika ada masa terluang ketemu jua kita nanti... mudah-mudahan semuanya berjalan lancar... ameen...

###################################

Salam Sahabat Epoi,
Yup! tu pun salah satu sebabnya aku sibuk... hehe...

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOOOOOOOOO
semua menunggu kemunculan abg tu..
mcm artis nk buat come back je..
hehehehhee

Naz said...

tu la pasal Syazwan... bro Amirul ni mcm artis... semua org menanti n3 n3 terbaru dia...

amirul said...

Salam Wan&Naz,
Tak semestinya jadi artis baru bleh glamor ye tak? Syukur Alhamdulillah... aku sedar sape diriku sebenar... hehe... Terima kasih kepada kengkawan yg sabar menanti... :)

Naz said...

tu la pasalnya Amirul. jd blogger pun boleh glamer. hehehe

amirul said...

Naz,
Mungkin kot... tapi bukan itu yg aku cari... aku cuma berkongsi apa yg patut... :)

Naz said...

hmm.. berkongsi ilmu, pengalaman dan cerita best dah sebaliknya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...