Followers

Pages

Saturday, March 28, 2009

Pengumuman

Saya ingin meminta maaf kepada rakan-rakan blogger's kerana tidak berkesempatan untuk melayari teratak kalian dan melontarkan komen dengan secara konsisten... Ini kerana... sejak akhir-akhir ini... saya agak sibuk dan menyibukkan diri dengan tugasan kerjaya yang semakin hari semakin bertimbun... yang tak pernah habis... masa yang terluang juga agak terbatas untuk berbuat demikian... InsyaAllah... saya akan cuba bahagi-bahagikan masa untuk mengunjung teratak kalian dengan secara adil dan saksama...

Terima kasih daun keladi kepada rakan-rakan yang setia berkunjung ke teratak hamba tanpa jemu-jemu dan memberikan komen-komen yang membina... teruskan sokongan padu kalian... saya amat menghargai... InsyaAllah... saya juga akan memberi komen dan pandangan di blog kalian walaupun terlambat untuk berbuat demikian... semoga apa yang dikongsikan bersama mendapat manfaat yang baik untuk semua... Yang baik dijadikan teladan... Yang buruk dijadikan sempadan... Sekali lagi saya memohon maaf kepada kalian... sehingga berjumpa lagi di entry-entry yang akan datang... wassalam...

17 comments:

hysman said...

Salam bro..
no woprries laa..
take it easy k..
peace no war..
hahaa..
:p

MariaFaizal said...

Pengumuman well understood! :)
But, we're gonna miss you.
Cheers & do take care.

Naz said...

Salam...
buat dulu kerja hang sampai beres. layan tenet ni time ada masa free jer. :)

lillies said...

salam...
its ok....nak buat macam mana..dah nama pun keje kan...kenala utamakan periuk nasik kita dulu.....
anyway, all the best to u bro....

Dj Epoi said...

Salam Bro ....

Hang Bercuti pi mana nih.....
Balik kampung ke?

Idalara said...

Salam buat mirul dan wf....dulukan apa yg lebih penting..akak faham bila keadaan agak menekan kita terpaksa mengenepikan beberapa hal lain..walaupun hati kita meronta2 ingin melakukan semua yang kita mahukan tapi keupayaan yg terbatas buat kita terpaksa akur..
mudah2an amirul dan wf sentiasa dirahmati, bahagia dan diberikan ketabahan menghadapi apa saja dugaan yg mendatang..

amirul said...

Walaikumsalam Man,
InsyaAllah... Yes! PEACE NO WAR... kekeke...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Salam Sis Maria,
Thanks 4 understanding... InsyaAllah everything will come back to normal...

Cheers & take care too... :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Walaikumsalam Naz,
InsyaAllah Naz... tapi aku ni kaki tenet... sehari x on9 buleh jadi gilo... cume aku akan on9 pada masa2 tertentu kut? sukar utk balas & masuk blog kengkawan... :( InsyaAllah everything will go back to narmal... Terima Kasih... :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Walaikumsalam Bro Epoi,
Aku masih disini... hihihi... cuma tak dpt on9 secara kerap... secara langsung ianya membataskan pergerakan aku utk menyelinap masuk ke blog2 kengkawan... InsyaAllah semuanya akan kembali normal... :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Walaikumsalam kak Ida,
Ameen... terima kasih kerana mendoakan kami kak... InsyaAllah kami juga mendoakan akak sekeluarga sentiasa dirahmati... bahagia... tabah... dan sabar segala ujian yg mendatang...

P/S; terima kasih kerana memahami... InsyaAllah... semua akan kembali seperti sediakala... :)

Naz said...

ok.. akan aku tunggu :)

amirul said...

Salam Lilies,
Sory... tertinggal komen balas...:) Yup! periuk nasi kena utamakan dulu... anyway thks a lot... :) All the to u too...

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Naz, Hang tunggu sampai aku berjanggut no? miaw3x...

Naz said...

kalu camtu jng shave, 2,3 hari tumbuhlah janggut hang tu..

echah_syed said...

no hal laa..bila pree bole ronda2 :)

SYAbAR said...

Utamakan pekerja hakiki kerana ianya lebih barakah

cerpelai said...

Tu dia..
Bahasa Usman Awang tuu..
Takde hal laa bro..
Sibuk kerja takpe.. Jangan sibuk cari dosa..

Salam..

Hazlin Nazri said...

Salam Amirul,
akak juga begitu. memang sibuk. sesekali jengok kengkawan, tak apa. jgn tak jengok langsung.

selamat menjalankan tugas :)

amirul said...

Salam Naz,
Maksud aku... tunggu aku berjanggut putih hingga mencecah ke tapak kaki aku... miaw3x...

***********************************
Salam Kak Combi,
Tq... InsyaAllah... :)

***********************************
Salam kak Syabar,
InsyaAllah...

***********************************
Salam Bro Cerpelai,
Takde lah sampai tahap tuh... :)
Yup! tq...

***********************************
Walaikumsalam Kak Hazlin,
Yup! setuju sangat... jgn x jenguk langsung... terima kasih... :)

Selamat menjalankan tugas juga...

Naz said...

Waalaikumsalam wbt...
perghh... lama sangat tu... aku time tu ada lg ke x der lg agaknya...

Nashrul Sabri said...

Salam amirul,

First thing first. Hidup kena ada priority. Real life first, then virtual life. Baru hidup akan lebih bermakna. hehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...