Followers

Pages

Monday, March 9, 2009

Birthday Cake

Inilah rupa kek ulangtahun aku... hahaha... sekadar sepotong dua cukuplah... hehehe... lagipun aku tak beberapa minat makan kek... Orang rumah aku ya... pantang nampak kek... tapi dia lebih suka kek seperti diatas tuh... kek berperisa Chocolate Coffee Sponge namanya... Nasib baik bini aku tak gemuk makan kek... dia hantu kek... pantang nampak ada kedai kek... pasti dia serbu untuk membelinya... tak kiralah... dapat sepotong dua pun jadilah... janji dapat menjamahnya... hahaha... itulah bini aku... hohoho...

P/S: Sebenarnya ini kek bini aku nak makan daa... ulangtahun aku lambat lagi... hujung minggu depan... kuang3x...

14 comments:

Dj Epoi said...

Cis!!!!

Buat lawak Bangang heeheheheh...

Bagus sangat lah tuh!!!
Bila hari jadi kou Sahabat?
Gua nak belikan KEK kucing kat LU ...hahhahahaha

Naz said...

nampak sedap. tp telah dicernakan... huhuhu... ko e mail lah sepotong kat aku ni...

Epoi... sabaq no... :p

amirul said...

Salam Bro,
Hahaha... terkenakah Lu sahabat? hahaha... terbahak2 aku gelak... Harijadi aku hujung minggu depan ar... haribulan sendiri carilah... betul2 pertengahan bulan... hehe... tima kasih jelah bro... aku xbape mnat mkn kek...

Salam Naz,
Ntah sedap ke tak? Bini aku yg sapu... hahaha... mentang2 zaman IT... makanan pun ko nak email ka? Ambik kat internet je ar... huhu...

Naz said...

Waalaikummussalam WBT...
Dunia dah semakin canggih beb. Sebelum org lain wish.. aku wish dulu kat hang... HAPPY BIRTHDAY... hadiah aku email kat ko nanti :)

hysman said...

Salam bro,
pergghhh..bikin gempaq ar...
kalu hang ade depan da tenyeh2 da kat muka hang...ceh...
tapi bila tengok kek tu cam sodapp je..fuyooo...
tak jadik plak nak tenyeh..
baik kwn makan..kenyang perut..:p
hahaaaa...

Bro Mirul....
Selamah Hari Raya..
Maaf Zahir only..Batin nop...
heheeee.....
:p

amirul said...

Salam Naz,
Weiii... lambat g la... Anyway... thanks a lot SAHABAT... :)

Walaikumsalam Man,
Setakat seketul kek tuh nak kenyang mendenye? Kalu sebiji tuh ye ar...

Weii.. bior bona ko tuh? ade ke patut selamat hari raya? Buang tebiat ka? hahaha....

MariaFaizal said...

Happy birthdy in advance :D
Bro, your beloved wifee & I share common interest/passion - WE 'RE CRAZY ABOUT CAKES!!!! (I'm crazier about cupcakes :D)

For the love of GOD...we're so thankful for this huge appetite but luckily we don't get HUGE by them :P

CAHAYA said...

Kek? Nasib baik kek coffee. :P

amirul said...

Salam Sis,
Too earlier in te morning?! Welcome to BH club... Still got vacancy for Sec. & Bendahari post... kui3x...

Maybe most of the women's got same interest in many other's thing... anyway thks 4 wish... tapi lambat g la... hehe

Salam Cahaya,
Gila kek gak? hehe....

nueeunlimited said...

aik bli sepotong dua je ke???bli lelebih pon xpe le..pas2 kat jiran2 ni hah.hihi...

amirul said...

Salam Dak Nuee,
InsyaAllah... Ni pun mesti gila kek ni? kui3x

Darling Pya said...

Cet!!
buat lawak aaaa
baru nk wish
cancellll....

Tukang cerita said...

hahahaaaa....
nak wish awai2 lah yea....

"Hepi Besday Bro.....
semoga bertambah keimanan...
semoga panjang umur...
murah rezki ~rezki anak terutamanya....biar berdozen...~
aminnnnn.....

amirul said...

Salam acu,
Tekena hahaha... nak wish minggu depan erk? hehe

Salam Tukang Cerita,
Sekadar peringatan daa... kui3x

Terima kasih mendoakan... ameen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...