Followers

Pages

Sunday, February 22, 2009

Terbantut?


Gambar pokok kelapa ini diambil dikawasan perumahan saya... adakah pokok kelapa ini terbantut?! Cuba anda perhatikan kedua-dua pokok kelapa terbabit... Pokok kelapa disebelah kiri itu agak pelik sedikit... jarang-jarang dijumpai... besar semacam je?! Tak berbuah... Yang sebelah kanan itu pula kurus... berbuah lebat... apapun kedua-dua pokok kelapa ini dipanggil pokok kelapa rendang... Uiks! Ya ke?! wallahualam...

6 comments:

MariaFaizal said...

Pokok kelapa bonsai, hehehe..
Cute!

Yg kurus tu pulak - memang hebat!

Thanks for the advice on 'smokey,smokey'....

amirul said...

Salam Sis,
wakakaka... Bonsai pun bonsai la...

Yep! Yg kurus tu agresif semacam je?

U're welcome...

hysMan.. said...

salam bro,
bantut ke tak yg penting die sihat..hehehh..
cute ar...
kdg2 yg kita tgk pelik die sihat tapi yg kita tgk sihat upanya byk ulat sagu dalamnya..iye ke??
pepandai je...

Dj Epoi said...

Pokok kalau dia terbantut tak per ....
Tapi kalau orang terbantut macam tuh macamana eik?

Gemuk + Pendek hahhahaha

Gua Bershukur semuannya...

Semua yang Tuhan jadikan ader hikmah disebalik kejadiankan?

lillies said...

yang gemuks semacam tu malass nak berbuah...bagi dia makan baja buah banyak2...hehehe..yang kurus tu dah cukup vitamin..n rajin..hehehe..bole gune ke teori ni?

amirul said...

Walaikumsalam Man,
A'ah agak cute gak pokok ini... tapi sayang xberbuah...iyeke bnyk sagunye? xpasti plak... kene operate le ni!

Salam Bro Dj Epoi,
Cuba bayangkan... serba tak kena je nanti... Yep! syukur dgn apa yg ada... :)

Salam Lilies,
Nanti nak try bagi baja la... mane tau ada kebetulannya? xpikan kedua2nya ditanam atas tanah yg sama... camne tu? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...