Followers

Pages

Saturday, May 16, 2009

Jawapan !!!


Jawapan Soalan Teka-Teki
1. Cerek Air
2. Buah Rambutan
3. Jagung
4. Cawan
5. Layang-Layang
6. Buah Pulasan
7. Teko
8. Kura-Kura
9. Thermos Air
10. Buah Manggis

Jawapan Soalan Cepumas
1. kaktus
2. Tabung Ayam

Itulah jawapan sebenar bagi kesemua soalan teka-teki dan cepumas... sambutan untuk peraduan ini agak tidak memberansangkan... mungkin malas menguji minda... malas nak jawab ataupun kerana tak nampak hadiah... hehehe... apapun... TAHNIAH kepada Encik Cerpelai @ http://kepalalabuchi.blogspot.com/ ... Anda dikira sebagai PEMENANG... walaupun tidak memenuhi syarat yang ditetapkan... Anda cuma salah menjawab satu soalan cepumas... BUKAN tidur-tidur ayam... tetapi tabung ayam daa...

Kepada PEMENANG terbabit... sila menyertakan alamat surat menyurat di alamat e-mail saya... supaya pengeposan HADIAH MISTERI dapat dilakukan... kepada yang tidak berjaya... cuba lain kali... itupun kalau saya rajin buat peraduan... hehehe... inipun isteri saya yang suruh buat... hohoho...

Untuk mengetahui HADIAH MISTERI yang bakal diposkan kepada PEMENANG ??? TUNGGUUU ESOK...!!!

12 comments:

Krasz bAtu said...

hadiah tok saguhati x de ke ??
nak gak

Dj Epoi said...

Salam.........

Tima Kaceh....Ni lamat saya yer Encik Amirul....

No 8787
Jalan 8787....Taman De Epoian,
Poskod 8787 Jugak...
Malaysia..

Hehehehe...

Bukan Gua ker Menang ?
Mesti En Capelai hangin..satu badan Kat Gua.....kalau hadiah tuh sampai umah Gua hahahaah

Gua bukan tak nak jawab......
Susah siut!!!!
Yang lain ponk Gua nengok selambak kodok jer...tak jawab heheheheh susahkan kekawan?

Tahniah Abg Kartubis ku.....
Berita gembira lagi nih....
Rezki lagi nih ....kan?..kan?.kan?

Buat Lu Amirul...lenkali Call arrrr Gua kasik...jawapan Bocor.kui...kui...kui...

IxoR@ said...

Apakah hadiah misteri itu?

Nak tau... ;D

hysMan.. said...

Salam bro Mirul,
boleh jawab lagi tak??
ngeh..ngeh..ngeh..
tak sempat la bro nak jawab aritu..
bz..hehe...
boleh tak??

agak2 ape la ye adiah misteri itew??
jeng3x..
honda accord???fuyoooo...

Tukang cerita said...

Kecik2 dulu, sy ada tabung ayam yg tido...
camna tuh...
dah salah dah tu...

teeettttt....
:P

joegrimjow said...

lohh
dah umum ke?
aiyook
rugi2

MariaFaizal said...

Owh...tahniah en cerpelai (so bijak & I'm so jealous!).

Bro,
I suck at teka-teki :(

MaMaQaYPo FaMiLy said...

ler.. CONTEST ke? ingat kan saja saja jer... NEXT TIME.. gue mesti mau coba!!! :P

Idalara said...

salam mirul...
sahlah bukan akak pemenangnya..sbb tk dpt jwbpun..bukan tknak jwb tapi nak bg peluang kat org lain menang hadiah..hehehe

p/s jgn lupa amik cenderahti kat rumah akak..

amirul said...

Salam Krasz batu,
Hadiah hanya utk seorang saja daa... Peruntukan tak mengizinkan... hohoho...
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Salam Bro DJ,
Walaikumsalam...
Alamat diterima... awatlah aku buleh tersesat ikut alamat itu? Buleh sampai ke KUBUR CINA owh... kih3x...

Cuba lain kali no? Bagi chance kat org yg jawab... apa yang susahnye? jika dibandingkan kira RUPIAH LU itu? Mau terbeliak mata aku! hehehe...

Tak ADIL maa... kalu bagi soalan bocor... hehe...
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Salam Ixora,
Sudah buat entry pasal Hadiah Misteri itu...:P
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Walaikumsalam Man,
Takpa Man... Cuba dilain masa... peraduan sudah ditutup pun... dah ada pemenang pun...

Banyaklah Lu punya Honda Accord! kereta mainan bleh la kut... keh3x...

P/S: TAHNIAH atas anugerah ala2 DEKAN tu... Keep Going On... :)
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Salam Joe,
hehehe... cuba lain kali...
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Salam Sis Maria,
It's ok... don't be jealous maa... try next time... :)
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Salam MaMa,
Ler! kan dah diumum kat entry lepas tu? COBA... jgn tak COBA... hehe...
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Walaikumsalam Kak Ida,
Iyeke tu bagi peluang kat org lain? ataupun memang tak tau jawapannya? hehe...

P/S: InsyaAllah... nanti saya amik...

amirul said...

Salam TC,
Sori... tertinggal komen balas plak! Iyeke ada tabung ayam tido? walaubagaimanapun... tabung ayam tetap takleh tido... coz takde nyawa daa... hehehe...

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Nak jugak ke bro Epoi?..
Amik laa sikit sorang separuh..

Mekasih bro Amirul pasal hadiah ni.. Tak sangka pulak gua buleh teka betul walaupun sebenarnya jawapan pasal ayam tu memang gua nak jawab tabung ayam sebenarnya.. Kehkehkeh..

Bak kata bro Epoi, memang rezeki gua anak-beranak agaknya.. And thanks to MariaFaizal too.. Tapi gua bukan bijak pun.. Nasib baik je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...