Followers

Pages

Thursday, May 7, 2009

Ampun... Beribu Ampun...

Salam...

Alhamdulillah... hari ini aku berkesempatan mengemaskini teratak yang sudah bersawang seketika...

Kepada rakan-rakan blogger yang setia mengunjung dan melontarkan komen... terima kasih daun keladi... amat-amat menghargai...

Dikesempatan ini juga... aku ingin meminta maaf kerana sejak akhir-akhir ini tidak ada masa yang secukupnya untuk memblogkan diri... sehinggakan yang rajin melontarkan komen-komen di laman rakan-rakan pun dilakukan oleh isteri secara rambang... yang tak terkunjung itu janganlah kecil hati ya? InsyaAllah ada masa yang terluang akan aku kunjung...

Kadangkala terfikir juga... apa tujuan sebenar aku memblog? Sekadar memiliki blog seperti orang lain? Sebenarnya blog ini diwujudkan untuk berkongsi apa jua pengalaman hidup yang dilalui... namun apakan daya... aku terikat dengan projek-projek baru yang perlu dibangunkan dengan kadar segera... orang putih kata Urgently Required... oleh itu aku terpaksa melupakan dunia blog ini seketika sehingga kerja-kerja aku selesai sepenuhnya... bagi aku memblog hanya diwaktu terluang saja... kerana aku mempunyai tanggungjawab... InsyaAllah aku akan cuba mengemaskinikan blog ini jika ada masa terluang...

Akhir kata... selamat menyambut Hari Ibu yang bakal menjelma... Selamat berlayar... :)

9 comments:

boboiz said...

boboiz pon sebenarnya tak tau apakah tujuan sebenar boboiz berblogging ni..mungkin pengaruh kawan2 yang ada blog...

hysMan.. said...

salam bro,
sedey je bunyinya..
takpe bro..lek ar..
take ur time..
ade masa hapdet la ye..
hihikk..

~boboiz..
blog ni salah satu saluran untuk penyampaian info@cerita yg ingin dikongsi dan mahu sampaikn kepada umum..same as laman web but blogger free of charge.....
dat all..

rampage said...

Bro, kengkadang kena ader masa untuk berblogger...release tension sikit, penat otak tu berkerja....hehehhe

Lu 1 orang jaga berapa project?

Krasz bAtu said...

Apa halnya bro..
apa2 pun settle dulu koje tu

Armin said...

take time lah amirul..

xyah nak mengusutkan diri lah dlm blogging nih...

moga gembira2 slalu

MariaFaizal said...

I'm not gonna question why i'm blogging now as i've gained so much knowledge (more,more & more each day :) & i get to 'meet' nice & kind hearted bloggers.One of them is YOU! (and Wifee as you both love cats so much & so polite! he he..)

Think about future.Long ago, we used to write things in diary/jurnal, but now writing stories are more appropriate & we care about how we write more nowadays(so that it won't humiliate us back in the future if we write too childishly perhaps? :)

It is also one of the useful platforms to express our opinion.Even simple 'I Love You' to our loved ones matters bro!

Have a fantastic day..

joegrimjow said...

xpe
xkisah
nanti dew masa
update

Naz said...

Salam bro..
Amirul, jng dipaksa2 sngt diri utk memblog. kalo ada masa baru online. aku juga sama mcm ko, sibuk dng kerja. kalo ada masa baru aktif. :)

Selamat Hari Ibu...

IxoR@ said...

Sibuk kerana kerja tak ape...

Ada masa update la blog...jgn ikutkan hati...sebab...blog ada hantu! kihkihkih....

"selamat hari ibu"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...