Followers

Pages

Wednesday, November 17, 2010

Raya Korban... Korban Raya...

Salam...
Belum terlambat lagi saya kira... Dengan kesempatan ini saya dan isteri ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Korban buat semua dan khasnya buat rakan-rakan blogger serta facebooker yang setia mengunjungi blog ini... walaupun coretan saya tidak semeriah dulu... semoga kalian bergembira bersama keluarga dan sama-sama kita menghayati erti Hari Raya Aidil Adha yang sebenar dengan penuh rasa kesyukuran dan keinsafan... mudah-mudahan memperoleh keberkatan dan keredhaan dariNya...


Pesanan ikhlas dari saya dan isteri buat kalian... sentiasalah bertimbangrasa dan bertolak ansur ketika berada diatas jalanraya... biarlah haiwan seperti lembu, kerbau, unta dan sebagainya dijadikan untuk korban... jangan pula jadikan diri kita sebahagian daripada statistik korban jalanraya... berhati-hatilah semasa memandu... ingatlah orang yang tersayang...

P/S: Saban hari rasa fobia ketika melihat kerenah manusia yang berada diatas jalanraya semasa pergi dan balik kerja... :(

16 comments:

imanshah said...

salam aidiladha bro!!

amirul said...

Imanshah,

Salam Aidiladha juga bro... :)

imanshah said...

masak apa ari ni

amirul said...

Sempat buat rendang ayam + kuah lodeh dan nasi himpit... maaf ye... xsempat jemput... nak hantar... jauh plak... hehe...

sumpit said...

sedap tu rendang bro

amirul said...

Sumpit,

Selamat datang... jom makan... :)

IxoR@ said...

Salam Aidiladha...

Belog Cik Pora sakit la..

entri x kuar.. yg kat sidebar ada je... ntah nape tah...

skrg dah ok kot... cuba try pi tgk kan... :(

cerpelai said...

Salam Qurban

PiKOk said...

Salam aidiladha..:D

MariaFaizal said...

Pesanan penaja NOTED! :D
Thanks Amirul for doing kindest things reminding all us of how important in our lives to be good to each other.

Salam Aidiladha to you & yours.
Take care.

bUdAk kEnTaNg said...

belum terlambat lg kan..
hehee..
salam aidiladha bro...
moga sekeluarga sehat selalu....
amin..ehe

amirul said...

Ixora,
Salam AidilAdha kembali... itulah pasal...insyaAllah akan terjah kembali...

amirul said...

Cerpelai,

Salam Qurban kembali... :)

amirul said...

Pikok,

Salam Aidiladha juga... :)

amirul said...

Sis Maria,

Hehehe... Welcome back to drop comments here... really miss our blogging time before... tapi dah tak semeriah dulu le... sharing is caring...

you and your family take care too...

amirul said...

Man,

Dah terlambat daa... salam aidiladha juga buat lu sekeluarga... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...